2012. január 15., vasárnap

Aranymondások ( Boróka)

Szülinapomon, Zsolt és Boróka a fürdőben beszélgetnek. Boróka kijön, szembeáll velem és azt suttogja: "anya, ebéd után elmegyünk apával , hogy vegyünk neked virágot és ajándékot". Kijön Zsolt: " Boróka , hát nem úgy egyeztünk, hogy ez a mi titkunk, és nem áruljuk el anyának?"
Boróka: " Hát én halkan mondtam apa, nem árulkodtam!".

Este mese után mondom Borókának, hogy " látod-e Boróka a jó Isten gondoskodik rólunk, küldött nekünk havat, hogy legyen vizünk, és a föld is jól beázzon, hogy tavasszal tudjon kikelni a mag a veteményesünkben."
Boróka ( nem szereti a telet) : "Igen és majd elküldi nekünk a nyarat onnan fenntről ... " egy kicsit elhallgat, majd azt mondja: " anya, tata onnan fenntről megakar puszilni, de nem ér el hozzám!".

Kocsiban beszélgetünk. Egyszer Boróka kérdi:"- Anya , te mikor fogsz meghalni?
Én: Még nem szabad meghaljak, mert még sok dolgom van itt a földön, fel kell neveljelek titeket, majd ha öreg leszek.
Boróka: Igen, de ha meghalsz és kiáltom a házban, hogy anyuka-anyuka akkor ki fog nekem válaszolni, ha a wc-én leszek, és kiáltalak, ki fogja megtörölni a popsimat, ki fog mosogatni?
Én : apa
Boróka: de ő sosincs itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése